Empresa de disseny web

En Nextweb oferim els serveis de disseny i desenvolupament de pàgines web i màrqueting digital a Barcelona.

El nostre equip està compost per professionals qualificats i disposem de les eines necessàries per a oferir un servei de qualitat.

Els nostres esforços van dirigits a empreses i negocis que volen millorar la seva presència en línia i potenciar les seves vendes.

Nosaltres Gustavo Caprín

Gustavo Caprín

Criat a Buenos Aires, adoptat a Barcelona.
Belles arts de formació.
Amant del cafè i del jazz (hard bop, please)… Encara que també de Zappa i Sonic Youth.
Crec en un bon disseny.
I en el/la dissenyador/a bo/a (a nice person).
Star Wars’s lover.
Lector (en qualsevol format).
Art Spiegelman, Daniel Clowes, Henri Matisse,
Saul Steinberg, Giorgio Morandi, Bruno Munari… i segueixen les signatures.

Nosaltres Oscar Mollon

Òscar Mollon

Nascut a Barcelona. Enamorat de les motos, cotxes, en general l’olor de gasolina,
del futbol, del cinema a casa, del sushi i sobretot de la tecnologia, ja siguin mòbils, apps, ordinadors o tauletes.
I com el meu amic i soci Gustavo,
també em considero fan de Star Wars i Star Trek de J. J. Abrams.
Soc fidel melòman de Robbie Williams, Bruce Springsteen i molts més…
M’encanta fer el que faig, el disseny web , SEO i el
màrqueting digital són els meus motors de cerca.

Katia Thebault
Katia Thebault
2024-03-15
Estoy muy agradecida a Gustavo y Oscar por la actualización de nuestra pagina web que habían diseñado hace unos años ya! Next web es una excelente agencia de diseño web en Barcelona, y con el paso de los años siguen trabajando con la misma pasión, dedicación, paciencia y amabilidad. Per molts anys!
xavier gombau
xavier gombau
2024-02-13
Nuestra experiencia con NEXTWEB ha sido excepcional. Desde el primer momento, Gustavo y Óscar se mostraron comprometidos con la creación de una página web que reflejara la esencia de nuestra empresa. Su atención al detalle y su capacidad para comprender nuestras necesidades fueron claves para obtener un resultado óptimo. La página web resultante es clara, sencilla y fácil de navegar. La información está organizada de forma intuitiva y el catálogo de productos es accesible y atractivo. Además, el proceso de diseño fue fluido y sin complicaciones. Gustavo y Óscar se encargaron de todo, desde la elección del diseño hasta la implementación de las funcionalidades. Estamos muy satisfechos con el trabajo realizado y no dudaremos en volver a trabajar con en el futuro. Recomendamos sus servicios sin reservas a cualquier empresa que busque crear una página web profesional y de calidad. Aspectos destacados: Atención personalizada y profesional por parte de Gustavo y Óscar. Diseño web claro, sencillo y fácil de navegar. Catálogo de productos accesible y atractivo. Proceso de diseño fluido y sin complicaciones. Resultado final que refleja la esencia de nuestra empresa. Recomendación: Recomendamos encarecidamente los servicios de NEXTWEB a cualquier empresa que busque crear una página web profesional y de calidad.
Zouhair El Hairan
Zouhair El Hairan
2024-02-13
Han diseñado mi nueva página web tal como yo quería, han sido resolutivos y profesionales a la hora de crearla, la paciencia ha sido su gran virtud. Los recomiendo totalmente, ya que son muy cercanos y siempre están allí para asesorarte cuáles son las mejores opciones a escoger. Muy recomendables en definitiva!
Ferran Balet
Ferran Balet
2023-10-09
Molt professionals i amb experiència.
R M
R M
2023-10-02
I have had a very pleasant experience working with Oscar and Gustavo in creating my Web. Aside from their high professionalism and reactivity, they were at all times keen on proposing solutions that serve my best interest. A great team! I highly recommend them.
Belen Mutlló
Belen Mutlló
2023-09-07
Estoy encantada con mi nueva página web y todo ello gracias al equipo formado por Oscar y Gustavo. A su atención personalizada, a sus consejos y trato exquisito, a su paciencia infinita ...en todo momento me he sentido acompañada y el resultado lo refleja. Excelentes personas y profesionales. Recomendables al cien por cien sin dudarlo!
Vilà i Cot Vilà i Cot
Vilà i Cot Vilà i Cot
2023-07-27
Molt atents i amb un acompanyament constant, recomanables 100%.
Alba Muñoz
Alba Muñoz
2023-07-19
Solo puedo tener palabras de agradecimiento, por la paciencia y por el trabajo bien hecho! Han diseñado la tienda online a la perfección. Estoy encantada con mi nueva web! Mucho más accesible y profesional. Muchas gracias!
José Pedro Rios
José Pedro Rios
2023-05-18
Excelente servicio, muy profesionales en el trabajo de diseño y sobre todo en el servicio "after care" de mantenimiento de la página web.
Ramon Catala Rovira
Ramon Catala Rovira
2023-04-18
Totalment recomanable aquesta empresa perquè et gestionin els contiguts digitals de l'empresa.Excel.lent tracte i molt professionals.

Els nostres col·laboradors

Qualgest - Agencia Protección de datos

QualGest

Experts en compliment normatiu en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal des de l’any 2006

Social Media Marketing

Jordi Gangolells

Consultoria i Màrqueting Digital

Treballem junts?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Informació bàsica sobre Protecció de Dades Responsable: Oscar Mollon Rius 46960780R i Gustavo Caprín Zara 43588386M. Finalitat:Prestació de serveis en línia. Gestió d'usuaris web: Comunicacions comercials relacionades amb els nostres serveis. Legitimació: Consentiment exprés i interès legítim. Destinataris: No se cedeixen dades a tercers, excepte obligació legal. Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en les clàusules annexes que es troben en la nostra Política de Privacitat