Fitxa de Google My Business - NEXTWEB

Fitxa de Google My Business, com crear-la?

En les empreses petites, la geolocalització adquireix un protagonisme cada vegada major. A continuació, et guiarem sobre com crear la fitxa de Google My Business per a estar una mica més en contacte amb els teus clients potencials de manera senzilla.

Un fenomen principalment impulsat pels dispositius mòbils, on el nombre de cerques que inclouen “a prop meu” no ha deixat de créixer al llarg dels anys.

Segons Google, gairebé un terç de les cerques realitzades en els telèfons mòbils són per a trobar informació local.

No obstant això, el que resulta especialment decebedor per a un client són les informacions equivocades i la possibilitat de malgastar un viatge perquè l’establiment ha canviat d’ubicació o l’horari d’obertura no està actualitzat.

El millor és que crear la fitxa de Google My Business és gratuït, la qual cosa fa que es converteixi en l’eina de màrqueting ideal per a les petites i mitjanes empreses.

Com obrir una nova fitxa d’empresa

Com obrir una nova fitxa d'empresa en Google

Google My Business és una eina de Google que et permet crear una fitxa d’empresa. En primer lloc, simplement hem de registrar-nos en Google My Business.

A continuació, accedirem a un panell de control en el qual podrem incloure la informació de la nostra empresa, com ara el número de telèfon, horaris d’obertura, inserir fotografies, pàgina web (encara que és opcional, t’ho recomanem), ofertes, publicacions i molt més.

Si bé aquest pas pot semblar insignificant, és molt important prendre’s el temps necessari per a realitzar-lo correctament, ja que Google emprarà aquesta informació per a realitzar suggeriments als usuaris.

Se’ns sol·licitarà que facilitem imatges del negoci, ja sigui de l’exterior com de l’interior.

Encara que Google les utilitza per a comprovar la presència de l’empresa, són molt importants com a eina de màrqueting.

Proporcionaran als clients potencials les primeres impressions sobre l’empresa, així que aquest és el moment ideal per a renovar l’aspecte exterior, millorar la imatge dels treballadors i posar-los en escena davant de l’empresa, i fins i tot encarregar un nou cartell.

Com verificar la teva empresa per primera vegada

https://youtu.be/LmdSiG9kFtw

Google realitzarà el procés de verificació abans de publicar l’anunci i enviarà per correu postal, telèfon o correu electrònic una targeta quan hagi estat aprovat.

Quan s’aprovi el negoci, es podrà modificar la fitxa com vulguem.

Què fer per a recuperar la fitxa de Google My Business

Per als negocis existents, és bastant comú recuperar la propietat de la seva fitxa de Google MyBusiness.

Pot succeir que el treballador que la va crear anteriorment s’hagi anat i no recordem la informació d’accés, que no puguem trobar a la persona responsable de crear-la o que estiguem fent-nos càrrec d’un negoci d’una altra persona.

Amb la finalitat d’evitar aquest problema, podem crear una nova fitxa de Google My Business amb el nom de correu electrònic assignat al domini com a titular principal. Google sol·licitarà si volem que es gestioni la fitxa d’empresa per al mateix lloc.

Respondrem que sí i ens enviarà un correu electrònic per al propietari “desconegut”.

En cas que no es responguin en un període de set dies, se’ns lliurarà la fitxa d’empresa.

En el transcurs del procés, podrem veure parcialment les adreces de correu electrònic del “propietari”, que ens ajudaran a determinar la identitat.

Si era un antic treballador, només haurà d’accedir al seu correu electrònic per a reiniciar la contrasenya i després transferir la propietat de la fitxa d’empresa al propietari.

Per a la transferència del llistat de negocis existent, el procés de verificació de Google es duu a terme amb una trucada telefònica.

Pot corregir-se la informació de la fitxa de Google My Business si és errònia o antiquada?

Els algorismes de cerca local de Google utilitzen la concordança del nom d’una empresa, així com la seva adreça i número de telèfon, de manera que és imprescindible que estiguin degudament actualitzats i siguin exactes.

Una vegada verificada l’empresa, es té accés a tot en el compte de Google My Business, que inclou fotos, informació de contacte i els horaris d’obertura.

Respecte a la “coherència” del negoci, es tracta de garantir que totes les dades que s’esmenten en línia ( i que nosaltres controlem) són idèntics i correctes.

Això vol dir que si el nostre telèfon canvia, s’ha d’actualitzar la fitxa de GMB, a més de qualsevol informació relativa a l’empresa en les xarxes socials, els directoris d’empreses o qualsevol altra pàgina que aparegui en Internet.

Una vegada que les teves dades coincideixin en tota la web, serà possible que Google et posicioni millor en les cerques locals i que millori la teva presència.

Demostra entusiasme

Fitxa GMB per a les cerques locals

Aconseguir opinions dels teus clients és més important si cap que ara. Les ressenyes dels clients serveixen per a millorar el SEO local, amb el que s’incrementa també la visibilitat orgànica del negoci en Internet.

Les valoracions positives també poden ajudar a la millora de l’empresa: amb quina freqüència sol llegir els comentaris dels clients sobre una empresa i són el factor determinant de la seva preferència.

Com es poden demanar les opinions en GMB?

Un mètode senzill i fàcil d’aconseguir que els nostres clients escriguin una opinió és facilitar-los un enllaç d’opinió específic, amb el qual accediran directament fins a la secció d’opinions de l’empresa.

Pot incloure l’enllaç d’opinió creat a mesura en les campanyes de màrqueting enviades per correu electrònic i fins i tot enviar directament l’enllaç de valoració als clients que hagin visitat l’empresa.

Avantatges que ofereix l’aplicació

Fitxa de Google MyBusiness

Com a amo d’un negoci, cal assegurar-se de fer tot el que sigui a les nostres mans i facilitar que la gent trobi el nostre negoci.

Encara que no sempre és fàcil mantenir-se al dia amb totes aquestes enutjoses tasques administratives. Per sort, a aplicació My Business de Google et facilitarà la vida.

És molt important mantenir-se al dia i administrar la informació de l’empresa, i l’aplicació GMB disposa d’algunes característiques excel·lents i molt pràctiques.

És possible, per exemple, contactar de manera directa amb els clients mitjançant l’administració i la reacció als comentaris a través del mòbil.

Visualitzar la fitxa de Google My Business i les seves estadístiques

Fitxa de Google My Business

Així mateix, l’aplicació ofereix algunes estadístiques de gran interès, com ara on i quantes són les persones que li estan buscant en un moment concret, a més de comunicar-li els comentaris que els clients estan fent sobre el negoci.

Aquesta aplicació també et permet autoritzar més d’una persona per a editar la informació de la fitxa de l’empresa, de manera que els teus col·laboradors i altres empleats tinguin accés per a actualitzar la fitxa de l’empresa.

Per a més informació sobre Google My Business, de l’aplicació o de qualsevol assumpte relatiu al màrqueting digital, pots contactar amb nosaltres.

Similar Posts