¿Màrqueting pel teu negoci?

Consells de Màrqueting per el teu negoci sense morir en l’intent

Disposat a clavar les dents en l’accelerat i emocionant món del màrqueting?

L’automotivació és indubtablement important, però també és necessari ser receptiu a el consell i entendre com aplicar-lo a les teves pròpies tasques i entorn de treball.

1. Sigues curiós

Intenta sempre mirar situacions, tecnologies, i tendències amb el propòsit de trobar tot el que puguis recollir i per a utilitzar en el teu treball.

Amb un mentalitat “adequada”, una conversa casual amb el teu millor amic podria desencadenar noves idees sobre com promoure la gira del llibre del teu client més recent.

2. Pensar amb l’hemisferi dret

No tens l’experiència dels teus companys, a causa d’aquesta realitat, alguns contactes i recursos que poden estar disponibles per a persones més experimentades estaran fora dels límits per a tu en aquest moment de la teva carrera.

No obstant això, no hi ha raó per a desanimar-se. Prova d’utilitzar el teu altre hemisferi cerebral: pensa més enllà dels trucs i tècniques habituals.

El teu enginy i inventiva podrien guanyar l’admiració dels teus companys i ajudar-te en els teus objectius.

Per a endinsar-se en l’hàbit de pensar de maneres que desafien les expectatives, preguntar-se contínuament: “Hi ha alguna cosa que em falta?”.

3. Like a champion

Sempre que estiguis en una conferència, xerrant amb col·legues durant l’esmorzar o assegut al tren durant el teu viatge, sempre estaràs llest per a parlar de la teva carrera.

Considera qualsevol persona que trobis un aliat potencial que podria portar la teva carrera a un altre nivell.

Tingues a mà les targetes de visita així com el teu elevator pitch que puguis usar quan algú pregunta.

Les impressions que realitzis podrien fer que la gent del teu entorn estigui interessada a conèixer-te millor i fer el que pugui per a avançar en la teva carrera.

4. Controla els teus missatges

Ser persuasiu no és tan simple com podria semblar, perquè hi ha elements que no pots controlar.

Pots administrar algunes parts dels missatges que lliures usant paraules atractives, històries relatives i exemples graciosos, però el cervell de les persones també pren la informació que escolta i la vincula a experiències passades que han passat.

No pots controlar aquest aspecte, però pots exercir poder sobre com es percep el missatge.

Una manera de fer-ho és a través del mirall, una tècnica en la qual el parlant imita el llenguatge corporal observat en l’oïdor.

El mirall ajuda a crear una relació i fer que la gent se senti més a gust en la seva presència, la qual cosa els porta a ser de ment oberta sobre el que està dient.

5. Mètriques de màrqueting

Hi ha algunes maneres fàcils de saber si les teves tàctiques de màrqueting estan funcionant com t’agradarien. Us deixem algunes eines per a complementar una bona campanya de màrqueting.

Tal vegada un dels teus clients és una antiga super estrella de la música de nou en la indústria de l’entreteniment després d’un hit de fa 10 anys.

Diguem que has notat que la seva classificació s’accelera ràpidament una setmana després de publicar anuncis de pàgina completa en les principals revistes i començar una campanya dedicada de YouTube.

És indiscutible que les coses que has fet per a anunciar el seu retorn han funcionat.

No obstant això, en alguns casos, necessitaràs comptar amb mètriques menys òbvies per a determinar si el que estàs fent és útil o si són necessaris canvis.

Les dades sobre les visites al lloc web, l’assistència a concerts, l’interès en l’artista a través dels canals de mitjans socials i fins i tot les descàrregues de to de crida podrien tots contar històries de mèrit de el mètode de màrqueting utilitzat.

6. La indústria

Una mentalitat inquisitiva i adonar-te de gairebé qualsevol interacció podria estimular bones idees per a la teva carrera de màrqueting.

De la mateixa manera, treballar duro per a mantenir-se al corrent dels desenvolupaments de la indústria.

Revistes de comerç, llocs web i blocs ofereixen una excel·lent visió que podria ajudar-te a aprendre sobre nous enfocaments eficaços abans que es converteixin en corrent principal.

7. Inspiració

A mesura que avances en les files de la “indústria del màrqueting” és fonamental romandre humil i atent a les persones que admiris.

Aquestes persones poden no estar en la indústria que ens toca, però sens dubte poden ensenyar-te principis que són avantatjosos per a aconseguir les teves metes.

Similar Posts