4 consells per a crear pàgines d'aterratge - NEXTWEB

Crear pàgines de destí, pàgines d’aterratge o landing pages, són elements fonamentals dins d’una estratègia de inbound màrqueting.

Què entenem per pàgines d’aterratge?

És el lloc on arriben els usuaris després d’haver fet clic des d’una anomenada a l’acció en màrqueting (CTA).

La pàgina de destí podria tractar-se d’una campanya de pagament per clic (Google Ads), un post en les xarxes socials, així com un bàner o una acció de màrqueting mitjançant correu electrònic.

Durant la creació d’una pàgina d’aterratge, cal tenir sempre en compte com a objectiu que l’usuari “converteixi” (realitzi una acció desitjada).

Ja que les pàgines de destí estan més enfocades a les conversions en comparació amb la resta de les seves pàgines, com ara la seva pàgina d’inici, aposti per la simplicitat igual que la contundència, de manera que els visitants o els potencials clients facin l’acció desitjada.

Concordança amb la publicitat i les paraules clau

Els amos de pàgines web vinculen les pàgines de destí amb anuncis pagats o les vinculen amb paraules clau específiques.

És per això que els visitants esperen trobar el que busquen en una pàgina.

Tret que el missatge de la seva pàgina de destí coincideixi amb l’anunci o la paraula clau rellevant, pot desviar-se fàcilment del lloc web.

El disseny de la pàgina web ha de ressaltar la missatgeria de nostra landing page per a treure-li el màxim partit.

Fem servir “Above the Fold”

En l’àmbit del màrqueting en línia, “above the fold” significa la pàgina visible sense haver de desplaçar-se.

Com la meitat superior de la portada d’un periòdic, els continguts que es mostren en aquesta secció capturen immediatament la mirada de l’usuari.

És per això que és essencial col·locar una anomenada a l’acció (CTA) específica aquí.

Existeixen moltes possibilitats d’utilitzar aquest apartat de manera eficaç. Es pot incloure una proposta exclusiva per a la venda, una convincent anomenada a l’acció i fins i tot un títol atractiu.

Atès que aquesta secció és altament visible, impulsa al visitant de manera automàtica al seguiment de les seves accions, la qual cosa incrementa les conversions de la nostra pàgina web.

Crear pàgines d’aterratge amb una bona estratègia SEO

L’optimització de motors de cerca és essencial per al rendiment del seu lloc web.

Ara bé, per a les pàgines d’aterratge, el SEO específic constitueix un element clau per a la conversió.

En lloc d’usar diverses paraules clau en una sola pàgina d’aterratge, és prudent usar una paraula clau específica i específica per a la seva pàgina.

Espai mínim per a senyals i efectes visuals

El fet de mostrar els productes en funcionament és una excel·lent manera que els visitants s’identifiquin amb els clients.

Per a això, és una bona idea incorporar vídeos de presentació, fotografies, il·lustracions i fins i tot animacions detallades en la landing page.

Sabies que la ment humana és capaç de percebre les imatges 60.000 vegades abans que el text?

La incorporació d’aquests senyals visuals a la pàgina d’aterratge contribueix al fet que els visitants puguin contextualitzar els productes o serveis dins del seu propi entorn.

En sentir-se més connectats a aquest producte, els clients són més propensos a la compra.

Conclusió: consells per a crear pàgines d’aterratge

Les pàgines de destí constitueixen les eines de màrqueting idònies.

Si se segueixen totes les pràctiques recomanades per a crear pàgines de destí, es pot aconseguir una major conversió per al lloc web i un augment de les vendes.

Tens dubtes de com crear pàgines d’aterratge?

No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres i t’ajudarem en tot el possible!

Similar Posts