Posicionamiento en Buscadores

El posicionament web en cercadors o optimització dels motors de cerca és el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics.

Intentar sortir el primer en buscar els usuaris a Google sobre alguna cosa relacionada amb el contingut de la teva pàgina, bàsicament. 😉

Fins i tot si no estem segurs del que significa el posicionament web a cercadors, també anomenat SEO (Search Engine Optimization), sabem que és la clau per obtenir més clics i, en última instància, més vendes.

Ja sigui que comencem des de zero o intentem millorar el posicionament SEO d’un lloc web existent, haurem de fer una investigació.

Trobar i afegir paraules clau que funcionin millor amb els productes i serveis, i finalment, revisar els mètodes de la pàgina web per convertir els clics a clients.

En aquest post, explicarem cadascun dels passos i mostrarem algunes eines que podem fer servir per començar a optimitzar el nostre lloc per posicionar a Google.

✅ Investigació de paraules clau

Posicionament a Cercadors

No llançarem una nova empresa sense investigar, oi? El mateix passa amb els llocs web.

Saber com es classifiquen els nostres competidors en les cerques de productes i serveis que tots dos oferim és un bon lloc per començar.

Després fem una ullada on s’ubica la nostra empresa. Llevat que les nostres pàgines es trobin ben posicionades a Google per cada categoria (i de qui?), hi ha marge de millora.

El següent pas és investigar les paraules clau per als productes o serveis. Volem fer un posicionament a Google amb paraules clau que siguin molt rellevants per a la nostra marca.

✅ Millorar el posicionament en cercadors per a la nostra empresa

Si la nostra empresa ven equips esportius, l’ús del terme “equips esportius” és massa ampli i no ajudarà a les persones que busquen un article específic a conèixer els excel·lents productes que oferim.

Intentarem optimitzar els llistats de productes o pàgines. Si ens quedem amb l’exemple d’articles esportius, aquestes són les pàgines de productes per a guants de futbol, ​​pals de golf i sabatilles per córrer.

Posicionament en cercadors

L’objectiu és vincular el nostre nom de marca, els noms de productes i qualsevol nom alternatiu popular (pensem en Kleenex vs mocadors de paper) per assegurar-nos d’atreure persones al nostre lloc web que estiguin a punt per ser venuts.

✅ El posicionament SEO en cercadors per a empreses de serveis

Per a empreses que ofereixen serveis, el posicionament SEO per a vendes requereix una mica més de treball perquè tens un cicle de vendes més llarg.

Quan investiguem les paraules clau, en lloc de mirar només els serveis que ofereixen, com a “reparació de frens”, farem un pas enrere i pensarem en termes que transmetin intenció i acció, com “garatges que arreglen frens”.

Seleccionarem termes de paraules clau que atreguin a les persones que necessiten els serveis a la pàgina web, però que també tinguin prou trànsit perquè valgui la pena afegir-los.

Hi ha una sèrie d’eines que podem utilitzar per fer la investigació de paraules clau, que varien en cost des del servei gratuït fins al servei Premium tot en un per un preu superior.

✅ On col·locar les paraules clau?

Ara que ja tenim una llista de paraules clau, és hora d’inserir-les al nostre lloc web.

Hem de, per descomptat, estar al text del cos de la web, però també ha d’estar dins de la URL d’una pàgina, el títol de la pàgina, els títols de les imatges i darrere d’escena de la pàgina web, com dins del text alternatiu i noms de fitxer.

Afegir paraules clau al principi del contingut dins del cos ia tot arreu on tingui sentit, recorda no exagerar.

Els motors de cerca penalitzen el farciment de paraules clau en una pàgina web, i sovint es llegeix malament.

Quin és el punt d’atreure un client potencial a un lloc si les paraules a la pàgina no representen el producte de la millor manera possible?

Posicionament SEO amb Nextweb a Barcelona

El posicionament web és un procés d’afegir paraules clau de manera intel·ligent, però també tenir contingut de qualitat i el contingut adequat per satisfer les necessitats dels futurs clients.

✅ Millorar el posicionament web als cercadors: Google

El motor de cerca de Google cerca contingut de més qualitat, però també busca enllaços rellevants que els pugui brindar als cercadors el que pretenien trobar, no només repetir exactament el que van buscar.

Podem augmentar el rànquing de cerca d’una pàgina creant una xarxa d’enllaços interns, coneguts com a grups de contingut, que se centrin en peces de contingut d’alt valor.

Aquestes pàgines dalt valor, anomenades pàgines principals, mostren als motors de cerca que el seu lloc és el millor recurs per a la seva audiència.

Això ajuda a que el nostre lloc pugi al posicionament web en cercadors. L’ús d’eines d’Inbound Màrqueting, com HubSpot, ens ajudarà a crear i fer un seguiment de màrqueting de continguts per al proper trimestre o any, portant els nostres esforços de posicionament web al següent nivell.

✅ Estem a punt per convertir?

Dirigir possibles clients perquè visitin la nostra web no és el mateix que tancar una venda. Encara hi ha feina per fer per assegurar-se que la nostra pàgina web ofereixi una experiència positiva.

Ha de ser un lloc fàcil perquè ens facin preguntes, sol·licitin informació d’un producte o comprin un article.

Suggerim fer una auditoria SEO per assegurar-se que hi hagi formularis o enllaços a formularis a cada pàgina per facilitar-ne el contacte.

CTA crida a l'acció

En afegir una crida a l’acció (CTA) i altres indicacions, els clients saben que la informació que necessiten és allà quan estiguin a punt per realitzar la compra.

✅ En conclusió, per tenir un bon posicionament en cercadors

Haurem d’investigar, afegir paraules clau i analitzar si el nostre lloc web està llest per convertir no és un procés que passa de la nit al dia, però invertir temps en SEO ens donarà oportunitats de venda.

Ànim i feliç cerca de paraules clau i no oblidis contactar-nos si necessites ajuda per posicionar la teva web i augmentar les conversions.

Similar Posts