Una bona redacció SEO tracta d’aconseguir atraure els usuaris. En realitat, el contingut és només una de les parts de l’algorisme del SEO d’una pàgina web.

També influeixen en la posició d’un lloc web dins dels rànquings de cerques, la quantitat i qualitat d’enllaços entrants, així com l’antiguitat del domini, l’ús de les xarxes socials, la freqüència en la publicació de nous continguts, i sobretot l’optimització de les paraules clau.

En conseqüència, no n’hi ha prou amb redactar un gran contingut a la pàgina web per aconseguir més visitants. Cal considerar totes les variables del SEO en elaborar un pla de continguts apropiat.

Una bona redacció SEO usant paraules clau en els títols

Una bona redacció SEO usant paraules clau en els títols

Els títols amb paraules clau són més fàcils de trobar als motors de cerca i ajuden els lectors a comprendre de què tracta el contingut.

En incloure paraules clau rellevants als teus títols, també estem ajudant els motors de cerca a indexar els continguts. Saps quant triga Google a indexar una pàgina web?

https://www.nextweb.cat/ca/2023/04/11/indexar-una-pagina-a-google/

Escriure títols concisos

Els títols concisos són més eficaços, ja que són fàcils de llegir i de comprendre. A més, com més concís sigui el títol, més possibilitats hi haurà a l’hora de mostrar-se en una cerca.

Utilitzar títols atractius i cridaners

Els títols cridaners són més efectius per atraure l’atenció dels lectors. Han de ser allò prou atractius per fer que la gent s’interessi pel contingut, encara que sense que resulti massa evident fins al punt d’induir a error.

Encapçalats que siguin fàcils de llegir

Els títols fàcils de llegir són més efectius, ja que són més fàcils de recordar. A més, si el títol és fàcil de llegir, és més probable que la gent el comparteixi.

Utilitza capçaleres rellevants per al posicionament SEO

Els títols rellevants ajuden els lectors a comprendre de què tracta el contingut. En incloure títols rellevants.

Les capçaleres han de ser úniques

Els títols únics són més efectius, ja que ajuden els lectors a comprendre de què tracta el contingut. A més, com més únic sigui el títol, més probable serà que aparegui als resultats de cerca.

Optimitzar la redacció SEO per als motors de cerca

Optimitzar la redacció SEO per als motors de cerca

Els títols ben optimitzats són més efectius, ja que ajuden els lectors a trobar el contingut.

Evita la taxa de rebot

La taxa de rebot és el percentatge de persones que abandonen el vostre lloc web després de veure una sola pàgina o secció.

No intentem convèncer els lectors d’entrar dins de la pàgina web utilitzant títols adequats per al SEO, però que no serveixen per a res.

Gràfica de la taxa de rebot

Procura utilitzar una bona redacció SEO per complir la teva comesa. És a dir, assegura’t de proporcionar respostes adequades a les necessitats de cerca del client.

No serveix de res atreure l’interès i descobrir que s’ha perdut el temps. Aquest usuari abandonarà la web i ho considerarà a les seves estadístiques com un rebot.

Els títols optimitzats per als motors de cerca ajuden a reduir la taxa de rebot, ja que ajuden els lectors a trobar el contingut rellevant.

Augmenta el trànsit de qualitat

L’optimització per als motors de cerca ajuden a augmentar el trànsit de qualitat, ja que amb una correcta redacció SEO ajudarà els lectors a trobar el contingut rellevant.

En augmentar el trànsit de qualitat, també estàs augmentant les possibilitats que els lectors es converteixin en clients.

Coneix el teu públic objectiu

En conèixer millor el teu públic objectiu, podem crear contingut més rellevant i dirigit a ells, cosa que augmentarà les possibilitats que es converteixin en clients.

Coneix el teu públic objectiu

Crea títols persuasius

Els títols persuasius ajuden a convèncer els lectors que el contingut és rellevant i de qualitat.

Incloure números

Els números ajuden a millorar les capçaleres per al SEO, ja que fan que els títols siguin més fàcils de llegir i de comprendre.

Podem aplicar al títol la solució següent: Número + Adjectiu + Substantiu + Paraula clau

Posem-ne alguns exemples:

Resulta evident el fet que els números imparells resulten millor per als títols, ja que destaquen més que els parells.

Fes servir adjectius forts

Els adjectius forts ajuden a convèncer els lectors que el contingut és rellevant i de qualitat.

Fer preguntes als títols

Les preguntes solen ser molt efectives pel fet que fan que els lectors s’interessin pels continguts. En fer preguntes als teus títols, ajudes a indexar el contingut.

Inclou trucades a l’acció

Les trucades a l’acció en els títols poden ser molt efectives, ja que insten els lectors a llegir el contingut.

Inclou trucades a l'acció a la redacció SEO

Utilitza el verb “fer”

Els verbs d’acció són molt efectius, perquè insten els lectors a llegir el contingut. En utilitzar un verb d’acció en els teus títols, també estàs ajudant els motors de cerca a indexar el contingut.

Fes una bona redacció SEO amb títols emocionants

Els títols emocionants són molt efectius, ja que atrauen l’atenció dels lectors. Han de ser prou emocionants per fer que la gent vulgui llegir el contingut, però no tan emocionants com per ser enganyosos.

Inclou una paraula clau en els primers 5 caràcters

Els títols amb paraules clau en els primers cinc caràcters són més efectius, ja que són més fàcils de llegir i de comprendre. A més, com més a prop estigui la paraula clau del principi del títol, més visible serà a les SERPS.

Escriu títols interessants

Els títols interessants són molt efectius, ja que atrauen l’atenció dels lectors. Han de ser prou interessants per fer que la gent vulgui llegir el contingut, però no tan interessants per a ser enganyosos.

Usar paraules inspiradores, emocionals i intel·lectuals

Les paraules inspiradores, emocionals i intel·lectuals són molt efectives, ajuden a convèncer els lectors que el contingut és rellevant i de qualitat.

A la redacció SEO utilitza paraules inspiradores

En incloure paraules inspiradores, emocionals i intel·lectuals als teus títols, també és molt positiu de cara als cercadors.

En conclusió sobre la redacció SEO

La redacció SEO respon a aquests fonaments, de manera que, un cop escrit aquest article, es recomana que es verifiqui si s’han aplicat les regles d’optimització del contingut.

Dins el treball que desenvolupa Nextweb destaca, l’elaboració d’un contingut amb una redacció SEO específica i adequada d’acord amb les necessitats de cada client.

Per això, no dubtis a consultar-nos, t’ajudarem a posicionar la teva pàgina web de forma òptima amb una estratègia SEO basada en continguts.

Similar Posts